Hemma igen!

Iförrgår morse klockan halv åtta kom vi hem från fjället. Det var en uttröttande men för det mesta rätt trevlig resa.
Iförrgår spenderade jag dagen med besteven, det var trevligt att träffas igen. Vi har typ inte kunnat umgås på hela lovet. Igår har jag bara varit hemma och varit med min kusin som kom hit i tisdags (tror jag). Vi hade ingen aning om att hon var här så när vi kom in fick vi värsta överraskningen, och de skrattade ihjäl sig såklart. (Roos hade nämligen frågat om hon inte hade lust att komma hit ett tag utan att berätta för oss.) Vi har inte gjort så mycket speciellt, kollat på desperate housewives och spelat spel, men det var trevligt. Jag ska försöka visa lite bilder från resan men det blir nog inte så mycket för snart är det dags att packa för nästa resa. Åker till holland imorgon. Hej så länge!