I fight the ones who fight me

Idag ska jag scrappa med Matilda och Madde, det ska bli kul. Madde kommer lite senare men Matilda är redan här. Och om man känner madde så lär hon komma mycket senare snarare än lite senare. Eftersom hon har körövning till fem. Vet ni, jag har skaffat egen spotify. Bara för att arne tjatar så mycket. Nu är hon lycklig. Men tyvärr så betyder det att jag måste ha spotify open, men 20 timmar i veckan borde väl räcka?  Så nu måste jag börja om med mina spellistor. Men nu ska jkag och matilda faktiskt scrappa tycker jag.

Den här tjejen är cool.
xoxo
Publicerat i Vänner
#1 / / roos:

hon är bra!! och 20 h/vecka borde räcka till dig ja. men det är ju bara att kopiera spellistorna lilla du?

#2 / / Arne:

GOOD!

#3 / / Felicia:

Vi fick sluta klockan halv fyra ungefär istället för fem :D :D

#4 / / Felicia:

Svar: Eller hur! :D

#5 / / Felicia:

testa och kommentera min blogg och gör en smiley!!