Style by Tyra

Jag är förvånad över mig själv. Jag fick lust att beställa från Style by Tyra. Men jag hittade världen snygaste grejer typ! kom tillslut fram till två favoriter, som jag tänkte visa här. Så får jag veta vad ni tycker. fast i och för sif har jag redan bestämt mig för att de är snygga. Men ändå.


Publicerat i Shopping
#1 / / Roos:

Elefanten fin, peace not. ;)

#2 / / Felicia:

Svar: Jo jag kanske skulle leta reda på nåt bättre ställe.. men det enda problemet är att vi inte har någon annan helkroppsspegel. Men jag får leta där det är bäst ljus! :)

Aa jag håller verkligem med om att elefanten var jättefin! :) <3

#3 / / Roos:

Sv: NEEEEJ BD är så mycket bättre än Anna Ternheim som inte kan hitta på något eget. Och vadå, jag skrev ahmagad typ 1 gång? 2 gånger?

#4 / / Felicia:

Svar 1: Naw Majo.. :( vi kan väl börja på någon annan sport tillsammans? eller aktivitet? :) <3

Svar 2: Jaa jag tror nog det blir som pärlemor ungefär om man tar typ två-tre lager. :)

Svar 3: Tack! Jag tyckte också den blev mycket bätrte. :) och det enda jag gjorde vcar att gå lite närmare spegeln!



Kram