Vampyrer är döda

Idag cyklade jag och Matilda ner på stan efter skolan, vi slutade efter lunch så jag kom ändå hem tre. Jag köpte en stämpeldyna i färgen sage och några dekorativa fotohörn på rean. Jag lånade även en vampyrbok på bibblan. Den heter Dead as a doornail, av Charlaine Harris. Del 5 i True Blood-bokserien som roos har alla av, men just den här visste hon inte var den var, så den lånade jag på bibblan istället. Det går ju lika bra det. Förresten, böckerna är sjukt spännande! Så när jag kom hem satte jag mig och läste direkt, har inte kunnat läsa sen i lördags ju! Och sen gick jag in på FB.
Jag har börjat scrappa mer nu efter skolan också, tänkte klämma in bakning och kompisar mellan scrapping, läsning och läxor, men det ska nog gå bra. Det är det som är skönt med hösten, när man kommer hem från skolan har man huset för sig själv och man kan ställa sig i köket eller gå upp och scrappa eller så. På sommarlovet tänker man att man har all tid i världen och lägger sig på soffan istället, eller sätter sig vid datorn. Så från och med imorgon, bara bloggning! Okej, och läsa några bloggar, och lite FB då. Vi får se hur det går.

Boken jag lånade.

Och världens minsta bild på stämpeldynan. Då får ni ju se färgen iallafall. Jag behövde faktiskt en grön stämpeldyna, så nu får jag se till att använda den ordentligt.
xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Madurk:

sv: jo jag är väl medveten om stavfelen... lite fail men gillar den endå :D