Besök

Hej! Igår var jag på stan med syrran och köpte en baddräkt och sen kom Erika hit och sov över så jag har inte hunnit blogga alls. Men det kan jag göra desto mer nu! Fast jag har i och för sig bara en kvart på mig.

Iallafall, Erika har fått en kamera i julklapp, en Canon EOS 550D, så vi har typ ägnat hela tiden igår och idag till att fota. Jag lärde henne i princip allt som jag kunde, och sen fotade vi typ allt som fanns runt omkring oss.

Vi bakade cupcakes bara för att fota dem och gick ut på fotopromenad, och så filmade jag ett klipp som jag suttit och klippt ihop nu. Tyvärr vill inte youtube samarbeta, så det får ni se imorgon. Bilder på cupcakes m.m. kommer också upp någon gång om ett år eller så.

Våra kameror ♥
Kan ni gissa vilken som är vilken? Dvs, vilken som är min och vilken som är Erikas...

xoxo
Publicerat i Vänner
#1 / / Roos:

Du har ingen kamera loser...

#2 / / Roos:

;pPppPPp

#3 / / Felicia:

Din är den med störst objektiv tror ja

#4 / / Felicia:

Svar: Haha men ja det fattade jag också faktist! ;)

Jaa! :D Du kan komma hem till mig imorgon klockan 9-9:30? :D ♥

#5 / / Madurk:

Sv: Nej vad tråkigt, han som e så kulig...

#6 / / Erika:

Vad söööta de är våra små Baby´s!!! <3

Hälsa till Vincent att Catelynn saknar honom redan!!!

See ya tomorrow!!



Love/Erika and Baby C

#7 / / Felicia:

Kan du inte visa din baddräkt? :D <3