Bilder

Hej! Jag sitter just nu och sorterar bilder från i måndags, från när erika var här. Tänkte bara ta en liten paus för att berätta lite om gårdagen.

Jag och Erika + hennes familj gick till badet och badade/simmade. Jag har skaffat vinterpass till det så nu kan jag gå och simma när jag vill. Erika och jag hade tänkt börja simträna sådär lite smått för att hålla konditionen.
Igår simmade jag 500 m men det ska bli mer. Sen satte vi oss i ångbastun. Det var första gången för mig och jag kan verkligen rekomendera det! Det är verkligen skönt!

Iallafall, sen gick vi hem till Erika och åt lite lunch och sen åkte vi ner på stan och handlade lite på mellandagsrean. Jag köpte en present till pappa, muffinsformar och ett läppstift. Erika handlade också en del, men inte allt som hon tänkt sig.

Sådär såg det ut, läppstiftet har färgen "burgundy", typ mörkröd med en nästan lite lila ton. Det är väldigt snyggt iallafall.
Jaja, back to the bilder!

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Linde:

Fint läppstift!