Helgen

Jag har inte hunnit skriva så mycket i helgen, som ni kanske har märkt, så jag tänkte berätta lite vad jag har haft för mig.

På lördagen red jag Sky, det gick ganska bra. Vi hoppade och hon var duktig. Efter det åkte vi hem och åt lunch och jag duschade, och sen åkte jag tillbaka till stallet för att se på julshowen. Den var bra och rolig och Roos, som typ fixat med den jättemycket var jätteduktig som Harry Potter. Det var temat nämligen, så det var roligt.

På söndagen gick jag och Arnebanarne på stan och köpte julklappar. Så nu är jag typ klar. Hjälp! Sen stressade jag hem och slängde i mig lite havregrynsgröt och skyndade mig till bussen för att gå på Uppsala domkyrko-körens luciakonsert. Jag och Klara gick tillsammans och kollade på några tjejer från vår klass som sjunger i den kören, och de var jätteduktiga. Det var så fint så man fick rysningar.

Tyvärr hade jag inte med mig kameran, så jag har inga bilder. Sorryborry.

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Roos:

I'm Harry Potter, and I'm awesome! Ni sjöng också suuuuperfint idag sötis =)