Klar

Nu har jag inhandlat det sista, och så småningom ska vi klä granen också. Jag måste verkligen sätta igång med att pyssla och rimma, men jag har ju imorgon och i övermorgon också. Det är ju lov nu! Skööönt...

Jag tänkte även berätta vad jag fick och gav bort, glömde såklart att fota det jag gav, men det får gå bra ändå.
Klara har inte öppnat sin julklapp än, så jag kan inte skriva vad hon fick, men jag fick ett jättefint halsband av henne med en groda på.
Felicia fick två nagellack från pieces, ett svart med glitter i och ett genomskinligt med små stjärnpaljetter i. Av henne fick jag två nagellack från depend, ett vitt (beauty polish) och ett brunt. Jag fick en söt liten nyckelring också.
Fanny fick rosett-örhängen med små strass-stenar på, men hon hade glömt sin julklapp till mig, så den ska jag få någon annan gång.
Erika fick ett par guldiga örhängen i form av fjädrar, och jag fick scrappapper och tags av henne.
Matilda fick en guldig ring med en vit sten i och ett foto i A4-format på sig själv i en ram. Jag fick ett par jättesnygga uggle-örhängen av henne. Vill ni att jag ska skriva ner deras rim också?

Tänkte att det passade sig att visa vilket foto matilda fick också.

xoxo
#1 / / Ingrid:

fin bild!!!

#2 / / Elin [ n e v n a r i e n ]:

sv, nej det är inte min men jag råkar ha en likadan så jag vet att den är från H&M ;P

#3 / / Madurk:

Ja skriv gärna ner deras rim :D

#4 / / WILMA - http://wilmastranne.blogg.se:

fin bild, :}