Lov. Seriously.

SNART. Nu är det två riktiga skoldagar kvar. Sen är det lov och sen är det jul och sen är det ett nytt år! Hjälp vad tidigt forten går! Oj, jag menar vad fort tiden går...

Idag har varit en rätt tråkig dag. Har inte gjort något speciellt alls. Istället för att tänka på vad jag har gjort tänkte jag göra ett inlägg. Och tidsinställa det på riktigt för första gången (har gjort det tidigare men inte på riktigt). Det är alltså inte det här inlägget.

En liten random bild jag tog häromsistens bara... (Det i hörnet är ett copyright-märke, för den som undrade...)
xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / Felicia:

Svar; Jaa visst är det, det är faktist ett av mina favorit lack! :D

#2 / / Roos:

Hahahahhaha tidigt forten XD och sorry, men copyrightmärket är fult :P

#3 / / Roos:

Designen är snygg och fan vad du skriver kul idag!! kso kso