Amanda Jenssen

Kommer ni ihåg min fråga i julkalendern om vilka konserter jag varit på? Frågan var vilken av Amanda Jenssen Coldplay och Veronica Maggio-konserter jag inte varit på, och rätt svar var Amanda Jenssen. Men inom kort kanske detta inte är sant längre! För hon kommer ju till Katalin, och det blev ju utsålt, men hon ska ha extrakonsert! Och pappa föreslog att vi skulle gå på den, så nu hoppas jag verkligen det!
Oj vad mycket utropstecken och oj vad fjantigt det åter, men jag vill verkligen! (Haha, ett till.)
Och en sak som jag också vill, är åka till kungsberget på friluftsdagen. För nu ska typ alla roliga göra det, och jag tror jag ska det, men pappa sa typ att det var dyrt i år! Men det är ju samma som förra året och då åkte jag ju! så jag borde få. Ne, det är klart jag får åka. Jaja nu blev det ett korvigt inlägg, ska skriva ett annat om idag.
#1 / / felicia:

vadå alla roliga ?