Att blogga...

...eller att icke blogga. Det är frågan. Eller nej, frågan är om vad jag ska blogga. Och då får det bli om att blogga. Men över till dagen. Det är ju det min blogg är till för, att upplysa folk som vill veta vad jag har haft för mig. men jag tycker mer om att såga att min blogg handlar om scrapbooking, kanske lite ridning, och min vardag. Eller kanske skolan istället för vardagen, för tillsammans utgör det min vardag. Typ. Okej, det där var bara bullshit, stryk det.
Och nej, jag raderar det inte. För annars kan jag verkligen inte komma på nåt att skriva.
Idag var Fanny hemma hos mig, vi sjöng singstar och spelade zapp zerap. I skolan Höll vi på med att skiva om planeterna på morgonen, hade tyska, åt lunch, hade musik och hade gympa. Sen åkte jag hem tillsammans med Fanny. Det ända speciella var att lunchen och musiken bytte plats, så vi åt med tidiga "lunchlaget" istället för som vi brukar. Och som sagt att Fanny kom hem till mig.
Haha vilket spårat inlägg! Nu ska jag sluta spåra ur och spela lite farmville istället.
Publicerat i Vardag
#1 / / bella:

hej majo this is bella, jätte söt bakrund man blir sugen på muffinsar:)

kram

#2 / / Madurk:

Sv: Tack för förklaringen. Ska nog se om jag hitar några cupcake formar när jag är där :D

#3 / / Madurk:

Sv: Oh nyfiken som tusan, klart jag vill träffas :D

Och torsdag funkar pefekt för mej, jag slutar 2 då, så är nog i stan runt tre...