Cosmonova

Idag var vi på cosmonova med klassen, vi såg Kollisioner i Kosmos och Dinosaurs Alive!, den första var bäst. Den andra var visserligen 3D men det var dålig kvalité på den och jag tror jag har sett den innan...
Sen fick vi såklart kolla på museét, och då kollade vi på lite olika utställningar. Sen var det inte så mycket mer med det, om ni vill läsa mer ska jag nog försöka göra klart det där inlägget om decoupage på scrapbloggen, men jag kan inte lova att blogg.se vill hjälpa till. Men titta in!
#1 / / Anonym:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

#2 / / Bellezza:

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

#3 / / Elsa:

Härlig blogg du har :D

Titta gärna lite på min :D ♥♥