Vår

Jag längtar efter vår. Men det är inte det det här inlägget ska handla om. Som jag berättade sist var jag hos Matilda och scrappade i onsdags. Där gjorde jag en LO som jag blev väldigt nöjd med, så jag tänkte försöka visa den här.
Det här inlägget påbörjades för länge sen, men bilden har inte velat laddas, så det är inte innan idag som jag skriver det här. Men jag scrappade iallafall med en bild på mig och fernando, pappret jag använde är baksidan på ett papper från websters serie postcards from paris. Själv blev jag nöjd. Lägg märke till hjärtanen jag stämplat som en bård längst ner och att det där i rutan vad man nu ska kalla det är en stämplat också. jag tänkte visa en närbild, men den ville inte heller ladda och jag orkar inte vänta så länge så ni får nöja er såhär.
Igår var Matilda hos mig och vi bakade cupcakes, de blev jättegoda, och våra är redan slut, fast det går fort när det finns åtta och vi är fem personer. Tyvärr kan jag inte visa någon bild, eftersom de är slut och Matilda inte laddat upp någon bild jag kan sno. Ni får ha det så bra!
#1 / / Arne:

Fint!

#2 / / Roos:

Fernando <333333333333

#3 / / Diana - Gravid ♥:

Så mysig blogg du har! Besök gärna min, har en tävling som jag tror skulle passa dig! =) Kram, Diana

#4 / / alice:

jag längtar också svenmycket till vår :P

#5 / / Erika:

Jag her redan sett den men din LO blev assnajs!!