Padjelanta

Ikväll klockan nio går tåget. Nattåget. Klockan nio på morgonen kommer vi fram till boden, och tar tåget till jokkmokk. Därifrån tar vi bussen till kvikkjokk. Dagen därefter börjar vi promenera på vår lilla runda längs padjelantaleden. Tidigt på morgonen den 30:e kommer vi hem  igen, så sammanlagt går vi väl ungefär 10 dar. Sträckorna varierar från 11 till 19 km (tror jag) men i början är det ganska korta sträckor, så det går nog bra, de längre kommer på slutet när man byggt upp konditionen. Allt som allt blir det nog mysigt.
Typ såhär fint är det där. Najs eller?
#1 / / Madurk:

Sv: Jag har faktiskt ingen aning om vad det heter, xD

#2 / / Roos:

SÅ JÄVLA NAJS!!!!!

#3 / / Felicia:

Shit förlåt majo jag har inte sett kommentarerna som jag fick under resan förrän nu! :'s men jaha vad roligt för dig men tråkigt för mig..! ;) ja det var nog en mysig stad fast vi var inte så länge där. :)



Kram ♥

#4 / / Felicia:

Svar: Ja dom har riktigt fina smycken! :D nej det var faktist den minsta som var min! :))



Kram

#5 / / Felicia:

JaAAA!! är du äntligen hemma? :D :D :D <3

#6 / / Felicia:

Haha jag spammar det här inlägget nu ;)



Svar: Tack! :D jo dom kanske är lite kalla jag vet inte vad dom har för foder eller så men jag tror jag ska beställa hem dom och se om jag kan gå i dom och om dom är sköna och bra och annars så åker dom tillbaka! ;)



Kram <3