Hej

Igår mådde jag lite halvdåligt, så då orkade jag inte blogga. Nu mår jag lite bättre, så nu är jag uppe och springer igen (fast jag känner mig lite trött ibland). Men jag måste helt enkelt må bra. För imorgon ska jag srappa med mina vänner!  Och idag blir det holland-slovakien. Men igår hann jag (okej, mamma och pappa då) faktiskt sätta upp min spegel och min såndära tråd att hänga layouter på. Jag har nämligen en till. För er som inte vet vad det är jag menar så är det en sånhära:
Så nu hänger det en till under den. Och precis bakom dörren hänger numera en helkropps-spegel från IKEA. Det var inte mer än så jag hade att berätta. Toodels!
#1 / / Madurk:

Sv> Okej da, men har bara en halvtimme pa internett caffeet, sa bryr mej inte om stavningen, hehe...

#2 / / Roos:

Sv: det råkade väl bli så när jag skulle driva, det är ju trots allt bara en ögonblicksbild! Men jag vet att tån ska upp!