Bloggstrejk?

Nej, jag har inte bloggstrejkat, Jag har varit sjuk. Jag hade visserligen kunnat dra mig till datorn och skriva några rader här, men jag låg på soffan/sängen och hängde, så det blev liksom inte av. Jag har alltså varit magsjuk, började i onsdags och jag kände mig först helt frisk igår. Men när jag nu loggade in på blogg.se såg det väldigt tomt ut, inget på senaste nytt, och inte ens de där bilderna och inläggen som brukar vara där på en lista. Helt tomt liksom. Vitt. Och jag hade 85 nya inlägg på bloglovin'. Förvånansvärt lite egentligen, nu när man tänker efter.
Men iallafall, Idag när jag bara hade ca 30-40 inlägg kvar såg jag mig själv bland dem!
Titta här, it's me!
Så nu är ni uppdaterade, ha det så bra i blogglandet!
#1 / / Felicia:

Har du spytt många ggr? irja sa att du spydde i skolan! :(<3

#2 / / Arne:

Fett töff du är!