Felicia's right

Hon har rätt. Felicia alltså. Det är omotiverande att blogga om man inte får några kommentarer. Och om jag inte får några kommentarer  detta inlägg så förstår jag det, för jag brukar också alltid inte kommentera i just det inlägget som personen skriver om det i, utan vänta till nästa inlägg och skriva något kul istället. Så jag ska skriva något kul nu.
Saker att göra idag:
  • Scrappa
  • Blogga om det
  • Läxor
  • Ev. kolla på grey's
Och eftersom jag vill spara lite tid till att blogga, ska jag skörda farmville nu, och logga ut. Vi hörs!
Publicerat i Vardag
#1 / / NOWNA:

Vad är ditt bästa skönhetstips?

#2 / / Mirabelle:

Hej diggar din blogg sjukt, och jag kollar alltid din blogg, även om jag inte komenterar, så du vet :D Puzziiz

#3 / / desiree !:

hej!

mycket härlig blogg.

Hoppas att du kikar in på min, kanske slänger en kommentar...? Om du gillar min blogg, följ den gärna via bloglovin :D Ha en fortsatt bra dag.

#4 / / timmi:

komenterar som f*n :D:D:D:D:D:D

#5 / / Nathalie:

Hejsan vännen!

Har du lust att svara på dagens fråga i min blogg?



- Gillar du choklad?

OM, vilken är din favorit?



Kram

#6 / / Erika:

Klart man kommenterar om man kommer på nått kul att skriva!

#7 / / Roos:

Kommentar nummer sjuttioelva kommer här! puss

#8 / / Felicia:

Naaw vad gulligt att du tyckte samma som jag. :) Haha ja kommentarer kommer!

#9 / / Divad:

In het vervolg kun je misschien alleen het leuke schrijven...