Musik i min hjärna

Har nyligen (idag) återupptäckt spotify's funktion top list's. Bra grej det där, blev förvånad när jag såg den nu, eftersom Lovelorn med leave's eyes låg 3:a förut, men nu är den helt borta. Kommer inte ihåg vilken jag lyssnade mest på då, men det spelar inte så stor roll. Är förvånad över att Halo (Beyoncé) bara är 8:a på listan, bad romance (lady gaga)  är tillexempel högre upp. Och 9:a ligger puff the magic dragon (peter, paul and mary). Däremot är jag inte förvånad över att to ohio (low anthem) ligger femma nu, jag klickar på den ofta nu förtiden. Det är ganska kul att sevad man lyssnar mest på, ni som också har spotify kan också kolla det genom att gå till home och sedan klicka med fliken där uppe där det står top list, där kan du ävn se vad som är populärast i sverige bland annat. Just nu leder man boy (eric saade) , av alla låtar. Lite speciellt.
  • Mest spelad enligt spotify: Fireflies - owl city
  • Mest spelad just nu (enligt mig): True colors - Glee cast
Appropå musik, ska ni kolla på let's dance finalen ikväll? Det ska jag. Så nu ska jag passa på och farmville lite innan det börjar.