Söndag

Jag mår fortfarande inte riktigt bra, jag går runt och hostar och sånt. Vad gör man när man är sjuk? Och vad gör man som man inte kan göra när man är frisk? Det jag vill göra idag är följande:
  • Baka. Det vara riktigt länge sedan nu.
  • Scrappa. Det kan man inte göra för mycket.
  • Kolla på Grey's. Det är riktigt spännande nu.
  • Sjunga Singstar. Vi har ju massa nya låtar ju!
  • Slå in Arnes present. Hon fyller år om tre dar!
  • Mysa med familjen typ. Alltid trevligt.
Allt detta är väl möjligt även om man är sjuk, förutom möjligtvis sjunga Singstar, eftersom jag har ont i halsen. Ska satsa på att göra åtminstone fyra av dessa punkter. De punkter jag kan skippa är sjunga Singstar och mysa med familjen eftersom bara pappa är hemma just nu. Nu ska jag göra allt detta, och ta hand om min farmville-farm!
Publicerat i Vardag
#1 / / Erika:

Det låter som att du iallafall inte är lika hängig idag som igår!;)