They call me Jane

Photofunia.com är en kul hemsida, testa själv! Underhållande om man är sjuk.
Alla bilderna är fotomontage från photofunia.com.
Jag tycker den sista blev bäst, vad tycker ni?
Mamma har åkt till affären för att handla mat m.m. (m.m. är hemligheter för imorgon) och när hon är tillbaka ska vi sätta igång i köket och vid pysselbordet. Eller, jag borde göra det nu. Har fortfarande inte slagit in den där saken, den har så jobbig form! (Åh nej, jag avslöjade att den inte är en kvadratisk kub!) Så det ska jag ta itu med nu, om ni har tur kanske ni får en update senare på hur det har gått.
Publicerat i Vardag
#1 / / H a i d i s -:

SV: hihi okej :D

Jag kommer nog aldrig smaka just den smaken på B&J ^^ gillar inte mandlar,

#2 / / simone:

Där kan man sitta länge med foton :)

#3 / / Madurk:

Sv: Chicago Bulls vs Wachington Wisardz, och Wachington vann med 101-96

#4 / / H a i d i s -:

SV: hihi okej :'D