Upp

Idag har jag gjort en del mysiga saker, så det var en värd dag. Jag har först varit och fikat med en del snälla personer på stan, vi gick till storken och satt där och pratade, skvallrade och skrattade. Och fikade såklart. Sen när jag kom hem pyntade jag och syster påskriset, och sen kollade jag och systrar på film. Vi såg upp, den var mysig. Fast Roos sov typ hela filmen. Sen åt vi mat. Det blev pastasallad. Intressant va?
Förresten, igår på earth hour hade vi jättemysigt här hemma. Vi släckte alla lampor (såklart) och stängde av alla apparater (tv och dator och så, inte värmen) och tände ljus. Sen tog vi fram gitarren och spelade och sjöng. Det var mysigt.
Det var typ det. Förresten, såg att jag hade fått ganska mycket respons på mitt förra inlägg om armbanden, men det blev inte lättare att välja för det. Det var många delade meningar, som ni kanske såg. Sammanlagt blev det nog 3-3 om man räknar med Alex röst, som inte kommenterade i bloggen.
Ha det bra, nu återgår jag till farmville.
#1 / / Roos:

haha förlåt att jag somnade!