New clothes

Idag var jag på stan med Mamma och Arne. Det var trevligt men vi var inte där så länge. Men vi köpte iallafall en bikini och en topp/tunika till mig och linser till Arnebanarne! Så här ser mina grejer ut.
Bikini från Cubus, överdel 99 kr underdel 129 kr.
Tunika/linne från kappahl 199 kr. Perfekt över bikini och shorts med jeans och cardigan eller bara över leggings.
Dagens shopping! Sen när vi kom hem lagade jag mat eftersom mamma åt på stan med kollegor eller något. Så jag lagade klyftpotatis med vitlökssmör och rostad lök. Börjar bli lite trött på potatis, har typ ätit det hela veckan. Men aja, det var gott iallafall. Ha det bra, nu kommer mamma hem!
Publicerat i Shopping
#1 / / Felicia:

Vilken fiin bikinii :D klännignrgrejen ocksååå :D

#2 / / tudds:

finfina grejor hrre du :)

#3 / / Roos:

Snyggt din knas. Jag vill ha alla dina tunikor/klänningar såruvet.

#4 / / Arne:

Snyggt!

#5 / / Felicia:

Svar: Jaaaa :D :D :D jag vill bara ha en med svart ELLER gul text där det står "LAKRITSGRODA" ganska så stort!! :D :D <3