Höstlov

Som ni kanske märkt är höstlovet snart slut, och här kommer en summering av allt jag har gjort under lovet.
  • Fredags: Efter skolan gick jag till klara, och på kvällen var det halloweenfest.
  • Lördags: När vi vaknade (på halloweenfesten) kte jag och Matilda till västerås och gick på scrapmässa.
  • Söndags: Dagen spenderades nog mest till att fira Roos, som fyllt år på lördagen. Gick även på fotopromenad i hågadalen.
  • Måndags: Vet faktiskt inte vad jag gjorde då, inget speciellt tror jag. På kvällen gick jag, farmor och pappa på promenad med kameran.
  • Tisdags: Matilda och Madde kom hem till mig, och jag fotade dem.
  • Onsdags: Hela familjen (utom Roos) åkte till stockholm och gick på stan och besökte fotgrafiska museét.
  • Torsdags: Jag åkte hem till Erika och scrappade, vi hade lite julmys och såg filmen slumdog millionaire.
  • Fredags (idag): Jag gick på stan med arne, och nu är det idol! (Snart.)

En av bilderna jag tog på Matilda i tisdags.
xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / Madde:

Sv: Haha jorå det skulle du nog kunna ;) Man kan fälla upp dom så att dom är lårhöga. Annars slutar dom precis under knäna om jag förståt have2have rätt xD

#2 / / Madurk:

Är det okej att jag snor din idé om att sammanfatta höstlovet?