Bakelser

Hej! Här kommer lite bilder på cupcakesen och tårtan från mammas födelsedag.


Gott va?
xoxo
#1 / / Anonym:

Svar: Men åh :p

#2 / / Madurk:

Sv: Jo men man måste ju inte vara så seriös när det gäller svaren, många har t.ex svarat på frågan: Jag förlorade MIN FÖRSTA TAND när jag var 6 år gammal!

Och vissa svarar inte på dom hemskaste, så det funkar allt :D

#3 / / Madurk:

Sv: Nej nej nej, man fick välja helt själv hur man ville spela upp den, Vissa kommer bara spela upp sin låt från spotify.

Nej men jag ville få ett högt betyg och visa min musiklärare att jag kan spela piano, eller ja iallafall den låten...

Men ja det gick ju sådär :S

#4 / / Madurk:

Sv: Haha, nejdå!

Lite kallt på morgonen, men sen under dagen blir det hyffsat varmt. Och sen håller jag mig mest inne så det funkar. Men tack för din omtanke ;)

#5 / / Madurk:

Sv: Haha oj, min lillebror höll på att träna franska när jag skrev det där, därför blev det som det blev :S

#6 / / Karin på Ellas Inspiration:

Hej!



Så kul att du är med tävlar om de fina skålarna från Cosas.



Vinnaren presenteras imorgon!



Mvh



Karin