Grey's Anatomy

Hejhej! Mamma ringde just, de hade precis kommit fram till arlanda och skulle hämta sitt bagage. Så om någon timme eller så är de nog hemma. Kanske ska passa på att kolla ett grey's nu då. Jag tror jag gr det va. Vi ska äta pizza ikväll, så det är bara att skjuta in i ugnen när jag nlir hungrig. Så det är läget just nu.
Tänkte också berätta att det var två tjejer från tidningen word på våran skola igår som skulle göra ett reportage om den. Och iallafall så kom de plötsligt fram till mig och berättade varför de var där och undrade om de fick ta några bilder på mig. då sa jag visst, så det gjorde de. Och så ställde de några frågor. så nu ska jag vara med i den tidningen. Antagligen. Kul va?
Iallafal, nu blir det grejs. Adios!

xoxo
#1 / / Felicia:

Majo kan du inte komma hem till mig nånting den här veckan? :(