Halloween

Imorgon ska jag på Halloweenfest, Ska jag vara fladdermus eller katt? Jag tror det blir katt, fladdermus är så jobbigt...
Iallafall skulle man ta med sig något , typ läsk, chips eller så. Så jag har bakat halloween-cupcakes! (Typiskt mig va?) Jag blev nöjd med resultatet, iallfall utseendet. Har ärligt talat inte smakat någon, är rädd att de inte kommer räcka...
Jag gjorde bara 16 st. Men det får bli som det blir, alla kanske inte ens gillar lakrits!

Sådär ser de ut, men under det orangea är det hallon. Spännande va? Så det är meningen att det ska vara hallon och lakrits muffins, eftersom det orangea inte smakar något, typ bara sött. Hoppas de är goda!
xoxo
#1 / / Madurk:

Sv: Haha visst gör det? Helt sjukt faktiskt xD



#2 / / Madurk:

Fin fina muffins, dock gillar jag inte lakrits. Men för lakrits ätande personer är dom nog goda :D

#3 / / Madurk:

Sv: Haha vad kul! Då har vi en gemensam vän xD

#4 / / alma:

TA MED LÄSK! alla ska typ ta med chips!

#5 / / Roos:

Meh om man har fest kan man väl bjussa på snacks? Gött med muffins iaf :D

#6 / / Madurk:

Sv: Jo men ljuset på bilderna är så sjukt dåliga så det blev inte rätt färger. Iallafall så är färgerna vitt rött ljuslila.

#7 / / H a i d i s -:

SVAR: hihi tack tack!!!:)

#8 / / Madurk:

Sv: Jaja!! Nej men kanske vid ett tiden eller så??