Höst

Idag var det gansk mysigt höstväder. Det var sånt där fint höstljus som gör att man vill gå ut och fota. Men istället satt jag och Matilda inne och scrappade. Men det var också kul! Jag håller nämligen på med ett projekt som måste bli klart senast torsdag tror jag. Jag måste posta det då iallafall, om det ska komma fram i tid till söndag, då min morfar fyller år. Han fyller sjuttio, så jag gör ett litet album med foton på honom genom hans liv typ. Hoppas han gillar det!

Annars då? Jag har städat skuttans bur! Och igår kollade jag på film, jag såg flickan från ovan. Den var väldigt spännande och lite creepy men också väldigt fin. Den var bra med andra ord.

Sen red jag bill Igår också, det gick jättebra! Vi hoppade, och det var jätteroligt. Han är så otroligt duktig på att hoppa, han är ju så himla pigg! Och när man hoppar så är det ju bara att gasa på!

För att åter komma in på hösttemat, Så har magdas inte sagt vem som vann september-utmaningen än... Jag var ju med i den, och temat var höst. Jag blev ganska nöjd med min Layout, men det fanns så sjukt många andra fina också! Kanske ska scrappa den här höstiga bilden nån gång, den är ju mysig!

Fin va?
xoxo
#1 / / Madurk:

Sv: Japp alla bilder är tagna i Ottsjö (förutom den där jag står framför Åre chokladfabrik)

Just den bild du påpekar är tagen uppe på fjället, precis vid min favorit backe :D

#2 / / Madurk:

Sv: Oj hihi, tack för påpekan :D

#3 / / Felicia:

Blogga om naglarna! :D