Scarborough fair

Min spotifylista består just nu av en blandning mellan gammal och ny musik. Och med gammal menar jag musik som jag känt till ett tag. Typ scarborough fair med simon and garfunkel, så mysig och ändå sååååå 2009! Nej jag skojar, men jag lyssnade mycket på den då. Så när jag lyssnade på den nu blev jag lite nostalgisk! Hösten och vintern 2009 var så himla mysig/a! Jag ska se till att göra 2010 minst lika mysigt.

En grej som just den låten påminde mig mycket om var höstlovet. Då var mina kusiner här och vi gjorde massa mysiga saker hela tiden. Nu i år ska vi åka ner till holland i december istället. Det ska bli kul, men eftersom det är i början kan vi inte vara borta för länge då vi missar skola annars. Så det blir fredag till måndag tror jag.

Gud vad jag längtar till julen och allt vad det innebär!

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Roos:

Eller huuur.. kan vi få jul NUUUU?