Beautiful names

Jag har så vackra namn! I drakleken alltså. Igår när jag var värdshusvärd hette jag Kristina, och idag hette jag Majolina. Jag var drake. Det var så jävla kul och barnen var så sjukt rädda för oss! Det var verkligen roligt, men självklart jobbigt också att flänga runt genom hela skogen och sådär... Men man var faktiskt tröttast i början, efterå vra inte jag så trött och flåsig. I Morgon ska jag vara jättesnäll. Men vad ska jag heta då? Något kul. Och änglalikt. Kanske Mary? Eller varflr inte försvenska till Maria? Eller kanske heliga birgitta? Vi får se vad det blir.
Det sköna med att vara ängel är att man inte behöver sminka av sig sen. Jag lyckades få bort det mesta, men det var massa i min klass som gick runt gröna i ansiktet så att de såg lite lätt illamående ut sådär...
Sen luktar man ju rök också. Men skogen är så mysig och det är så jävla kul att det är värt det.

Mysig höstskog! Riktigt så oranget är det inte i skogen bakom verkstan, men det är int ändå!
xoxo
Publicerat i Skolan