Chokladbollar

Idag fyllde Klara år (grattis!), så hon bjöd på kokosbollar. Så jävla goda! Annars har skoldagen varit vanlig, jag fick sluta en kvart tidigare, kvart i tre dvs. Men då fick jag ändå sluta jävligt mycket tidigare än de som skulle ha bild, för dem blev det tio över fyra. Och nästa vecka är det min tur. Bajs! Sen har det väl varit som vanligt, två redovisningar på morgonen, en oväntad håltimme där jag tog mig tid att skriva in det i periodhäftet, och alltså ingen musik. Mattias, våran lärare, hade missat bussen. Så håltimme it was...

Bjuder på en till kul bild på Matilda...
xoxo
Publicerat i Skolan
#1 / / Felicia:

Svar: Nej det är sant jag håller med om att Katy kunde skippat den där rosen.. ♥

#2 / / Felicia:

Svar: Nej jag vet det är typ ingen feber men nu har jag 37,1 alltså ingen feber alls! :)

#3 / / Felicia:

Svar: Jaha okej jag tänkte nästan att det kanske var tyska men sen kom jag på att där är det ju euro! ;)