De jävlarna ska skjutas

Idag har vi jobbat vidare på drakleken, det kommer bli skitbra. Säger vi. Nej det blir perfekt! Första dagen ska jga vara värdshusvärd, och andra dagen är jag drake och tredje ängel. På syslöjden idag fixade vi kostymer eller dräkter eller kläder eller vad man vill kalla det. Vi var verkligen tvungna att jobba på idag eftersom vi bara har fredag också, då vi är lediga imorgon. Då kommer Matilda hit! Det ska bli jätteroligt att fota igen! Jag har typ inte fotat annat än mina layouter de senaste dagarna. Så nu ska det bli roligt med omväxling. fats för er är väl det knappast omväxling, men bvi tänkte prova på något annat imorgon, mer porträttliknande. Men nu får ni ha det bra och njuta av den här bilden (som jag inte tagit själv) tills det kommer nya färska bilder på söta Matildis.

xoxo

P.s. rubriken har inget med bilden att göra...
#1 / / Roos:

Tur att rubriken inte hade något med bilden att göra, men vad har rubriken med inlägget att göra?

#2 / / Felicia:

HAHA jag håller med Roos! :D men den där bilden är jättefin vart hittade du den? det är en av almas favoritbilder :)