Fleur de lis

Idag har jag inte gjort mycket speciellt, varit i skolan bara. Vi slutade nämligen halv fyra, så jag kom hem sent. Sen orkade jag inte göra annat än läsa, så det har jag gjort ända tills det var mat, vi åt tidigt eftersom mamma skulle på föräldrarmöte. Sen tog jag en dusch och där är jag nu. Vi slutade så sent på grund av slöjden, som vi hade som sista ämne. Vi gör tygtryck, och jag ska göra ett svart linne med en bronsfärgade fleur de lis på. Hon hade inte guld. Men brons är ju typ finare. Det kommer nog bli snyggt, hoppas jag. Nu har jag inget mer att säga, så jag tror jag uppdaterarscrapbloggen lite istället. Och ikväll är det final i fångarna på fortet!

xoxo
Publicerat i Skolan
#1 / / Madurk:

Sv: Jag vet inte så noga, en svenska konstnär är ungefär det jag vet vad han är. Jag var sjuk den dagen då våran bildlärare presenterade honom. Så jag fick bara hoppa in göra som hon sa och göra om hans målningar...

#2 / / Roos:

Kommer nog bli jättesnyggt! Men är det inte typ "de franska liljorna"? Iaf så håller jag verkligen med dig, HV Polo är typ det snyggaste märket :R

#3 / / Arne:

Låter fint :)