Friday

Fredagen har varit helt ok. Vi delade ut inbjudningarna, och fick positiva reaktioner. Om det var några negativa så ver det inga som jag märkte iallafall. Vi hade tre lektioner idag, engelska, livskunskap och morgonperiod: historia. Det var två redovisningar idag som tog upp hela morgonen, och sen jobbade jag och Matilda i caféet. Efter det var det livskunskap och engelska och sen cyklade jag hem och gjorde lunch åt mig. Sen har jag typ bara läst i min bok, hade inget bättre för mig. Sen kom mamma och arne hem, runt tre. Sen läste jag lite mer i min bok. Så ni fattar vilken vanlig dag det har varit. Men det är skönt. Att bara sitta och läsa och göra ingenting. Och imorgon kan jag sova länge! Tänkte fundera lite mer över festen, vad ska jag ha på mig? Har tänkt på en klänning från weekday, men det kanske är lite kallt? Vi ska ju vara inne större delen av tiden, men inte hela. Vi får se. Ha en bra dag!
xoxo
Publicerat i Vardag