Nu är den klar

Nu är min layout med Matilda på klar! Checka in den på scrapbloggen!

Det där var gammalt! Flera dar gammalt. Jag har inte bloggat på ett tag. Okej, jag bloggade iförrgår. Men jag hann inte blogga igår, för jag kom hem så sent. På morgonen gick vi på åsiktsmässan med klassen, det var jätteintressant faktiskt. Man fick roliga grejer också, och fick veta massa om vad alla partier tyckte. Så var det debatt också, och det var intressant. Sen på kvällen var det eftersnack på grand, och det gick jag på. Där fick man middag och våfflor med glass. Gott! Och så pratade vi med en del människor, men jag var lite besviken på den delen. Vi spelade fia med knuff också, det var roligt. Det var många från var klass där, så jag stod inte där helt ensam.

xoxo
#1 / / Roos:

STOG du eller STOD du inte ensam?