PARTY!!!

Oh yes, det blir fest! Den sjuttonde. Jag och Matilda ska ha fest. Här hos mig. Så syskon som inte vill vara med (Roos) håll er borta då! Nu är det officiellt! För just nu skriver vi ut inbjudningarna. Vi måste ju fixa en hel del, men "the date is set!" Såhär blev inbjudnigarna.

Jag har tagit bort en del personlig info, som ni ser. Måste vara försiktig med vad man visar på bloggen!
Vi kommer dela ut dem i morgon i skolan.
xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Madurk:

Sv tack så mycket :D

#2 / / Madurk:

Sv: Japp det var den jag hade på mig igår :D

#3 / / Roos:

Jippi, jag kommer!!!!! INTE.

#4 / / Roos:

Sv: de var inte så roliga, gråa leggings och ett vitt långt linne. inte så speciella men bra att ha :)

#5 / / Anonym:

2 och en halv bild av Majo och en och en halv av Matilda.

#6 / / Arne:

Håller med den anonyma kommentaren ovan :P