Riktigt så söt var jag inte

Idag var jag ängel. Så jävla BOOOOOOORING! Det hände för fan inget! Skulle alla gånger hellre velat vara drake... Bara en massa ungar som ropade på en hela tiden, och man fick gå fram och tillbaka hela tiden. Mellan skärselden och byarna för att hämta ungar. Dålig sista dag förövrigt. De hittade svärdet lätt men det tog åratal innan alla drakar var döda. Det var så jävla roligt dag 1 och 2, men idag sög. Bara en grej som var bra, och det var att man hade power. Drakarna var tvungna att backa när man sa "vik hädan onda makter". Eller som julia och jag sa, aningen mer fantasifullt, "Försvinn, stick, och brinn!". Men iallafall var det sjukt många fler drakar idag, 22 var de visst. Jag ville också.

Jag och Matilda är två tuffa drakar. Vet inte varför jag blundar, försöker väl se läskig ut antar jag...
xoxo

P.s. jag hette Gabriella. För den som undrade.
Publicerat i Skolan
#1 / / Roos:

Hahaha LOL vik hädan själv