Flowers

Hej! Jag har haft ganska fult upp med alla teaterföreställnngar så jag har inte riktigt hunnit blogga. Nu ska jag snart åka och spela den allra sista föreställninge, kom och kolla om ni kan för det är sista chansen! Premiären gick ganska bra, gången efter också, fast vi fick en del sufflör-hjälp. Men imorse när vi spelade för skolan gick det mycket bättre med det! Däremot var det massa tekniska fel. En tjej fick panik och vägrade gå upp på scen, så vi fick helt enkelt täcka uopp för henn. Snaran på galgen var för liten (farligt!), och kistan med guldpengar hade låst sig och värade gå upp. Men vi löste det mesta ganska bra. Iallafall fick viu massa blommor på premiären, och dem har jag fotat såklart.

Rosor! Jag fick två av skolan och fyra små orangea av Elsa.

Och sen fick jag en jättefin bukett tulpaner av familjen!
Men nu måste jag verkligen gå om jag ska hinna äta något.

Adieu!
#1 / / Roos:

SÅÅÅÅÅ JÄVLA BRA VAR NI!!!!! <3