Glad Påsk!

Japp, lagom till påsk smälte snön. Jag fick några kommentarer om att snön inte var borta. "Va?" tänkte jag. Jag hade ju tagit bort snön för längesedan. Trodde jag. Men jag hade visst glömt ta bort den från inläggsidan, arkivsidan och kategorisidan. Så om man gick in på min blogg snöade det INTE. Men klickade man på ett visst inlägg började det snöa... De flesta av er följer nog min blogg via blogglovin' och då kommer man direkt  till inläggssidan, vilket gör att ni såg snön. Men inte jag. För jag brukar bara gå in på startsidan. Men nu ska den alltså vara borta HELT.

Som avslut på det här inlägget vill jag önska er en glad påsk, och jag tror jag tar och berättar hur min påskdag varit imorgon istället, för jag har ändå inte tillgång till bilder. Och det blir ju roligare med bilder, right? Så…

Glad Påsk!
Publicerat i Bloggen
#1 / / Felicia:

Glad påsk själv Majo :D <3

#2 / / Tuija:

svar på "tartex" du är alltid jättefin!

svar på "björk" tack men såg du den misslyckade av huggna björken?haha