Övertrött

Hahahahaha jag är övertrött. Eller speedad, eller sockerhög eller vad man nu vill kalla det. Fast jag har inte ätit för mycket socker. Men däremot har jag gått i skolan i åtta timmar. Inte konstigt att jag är trött. Jag skrattade åt det här:

Jag: Hur mår ni då?

Max: Jag är lite lättretlig, antagligen för att vi gick åtta timmar i skolan idag...

Matilda: Vi ska till och med gå i skolan i helgen :(

Jag: Stackars oss

Matilda: Ja, 9an fick tydligen en veckas ledighet efter teaterperioden

Max: Det får inte vi.

Jag: Jo, påsklov! hahahahahahahahahahahahahaha!

Har jag blivit som knivlisa, som skrattar åt sina egna dåliga (egentligen bra) skämt?
Nej, så cool är jag inte...

xoxo

Publicerat i Skoj
#1 / / Linde:

Dålig ;)

#2 / / matilda:

TÄVLA OM EN INBJUDAN TILL BLOGGSVAR! :)

- Kommentera så många gånger du vill , det ger dej större chans att vinna! :)

- Glöm inte mejladress



http://spelplan.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-inbjudan-till-bloggsvar.html#comment



Lycka till! :)