Seriously!

Alltså teatern tar verkligen upp all min tid. Jag drömmer konstigt varje natt, och är i skolan till fem typ. Och det är sent, för att vara jag. Fast i fredags fick vi sluta lite tidigare.
Jag förstår inte riktigt hur de har tänkt att det här ska gå, för på måndag är det genrep och på tisdag är det premiär!!! Jag trodde vi skulle behöva gå i skolan på helgen också, men tydligen inte... På måndag ska vi typ vara i skolan på morgonen och sen åka hem och sen komma tillbaka vid fem typ. Jag vet inte om det kommer räcka...

Men det får duga såhär. Ni får gärna komma för jag tror faktiskt att det blir bra, om vi bara lyckas laga vagnen som några skitungar hade sönder. Och om vi lyckas få scenen ok och alla entrér och sånt. Då blir det nog bra. Och om alla kan sina repliker och talar tydligt. Det blev ganska mycket och och om... Men det fixar sig.
Annars går livet vidare!

xoxo
Publicerat i Skolan
#1 / / Roos:

Det kommer gå UNDERBART bra, längtar till torsdag!!