Shoppinglista


Känga från Skopunkten.com

Dem....

Boots från Skopunkten.com

...eller dem?

Vilka var snyggast? Jag gillar båda, och de kostar lika mycket. Tänkte köpa skor. Men jag kanske köper några helt andra. Ska på stan med Erika imorgon. Hon kommer hit ikväll och sover här också. Hon borde komma snart.
Hade även tänkt köpa detta:
  • Skor till pjäsen (Drottningrollen)
  • Nya byxor!!!
  • Within Temptations nya skiva
  • Leggings från Monki (om de finns kvar och inte är för dyra)
  • Eventuellt lite nagellack också...
Typ det! Kanske något mer roligt följer med hem, vi får se helt enkelt. Men det viktigaste är skorna till pjäsen!!!!!!!!!!

xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / madurk:

Theförsta var mest våriga och det passar ju nu ;) Så jag tycker du ska köpa dem, men båda var fina!

#2 / / Julia:

Jag tkr dom som är överst :D

#3 / / TOWE:

de översta :D

#4 / / HAIDI HELÈN JAKOBSSON:

SVAR: hihi vad kul att du är me å tävlar :D håll tummarna nu hihi

#5 / / Anonym:

Majo O-M-G. Du måste ju ta bort snön nu herregud det är ju vååår :D

Jag tycker dom översta, dom andra liknar lite ridskor..

#6 / / Robert Cayden:

Missa inte chansen att bli Dagens Blogg i min blogg om du vill vara med på den så är det bara att gå in på länken här nere och kommentera att du är med! :)



http://caydens.blogg.se/2011/april/blog-of-the-day-1.html

#7 / / HAIDI HELÈN JAKOBSSON:

SVAR: nu är söndagens bloggar utsedda :D kika in för att se om det blev du!

#8 / / Linde:

De översta, de understa var fula... de översta är 42090 gånger snyggare!