Valborg i Uppsala

I uppsala är valborg största festen på hela året. För stundenterna alltså. På morgonen är det forsränning och resten av dagen festar alla i uppsalas alla parker. Idag gick jag på forsränningen för första gången. Vi kom dit alldeles för sent såklart, och vi såg ingenting i forsen. Men vi såg en del snygga båtar på lite lugnare vatten, tillexempel en väldigt cool silvertejpad termos...

Ja, och en massa andra snygga båtar/flottor var det ju, såklart.

P.s. Pappa har tagit bilden... Shhhh...

Sen har jag inte gjort som alla studenter och direkt gått till nån park och supit skallen av mig utan jag åkte hem och gick på ridningen istället. Jag red Tim, han var ganska duktig, och jag kanske lite.

Efter dusch och sånt åkte jag in till stan och satte mig i nån himla park med lite kompisar utan alkohol och picknickade. Fast egentligen frös vi mest... Sen gick vi till årummet för att värma oss, och sen flyttade vi till bryggan... Sen drev vi mest rnt lite på stan och frös lite innan vi till sist beslutade att åka hem och dissa eventuell majbrasa.

Japp. Min valborg. Om kvalborg: Tomorrow.

xoxo
Publicerat i Vänner
#1 / / Felicia:

NEJ Majo! INTE du också! det stavas "schh" inte shh som alla fjortisbloggar skriver.

#2 / / Roos:

Bra att du inte söp!!

#3 / / Felicia:

Svar: TAck :D <3

#4 / / Felicia:

Svar: Haha, ja okej då. Den är faktist bra den med. Jag kanske ska lägga till den? :)

#5 / / Anonym:

Svar: Anki has told us. :(

#6 / / Linde:

BRA FELICIA! :D Och bra att du inte drack, Majo!

#7 / / Malva:

hehe förlåt Majo, jag tänkte faktiskt på dig när jag köpte dom. Men dom mörka var inte lika fina :(