Back to reality

Idag började skolan igen, vi hade alltså upprop. Vi fick också veta mer om kulturnattsprojektet vi ska vara med i, och det verkar ju så lagom kul. Speciellt om det kommer vara så här dåligt väder. Vi kommer börja varje dag med en joggingtur. Med hela klassen och typ mycket av gymnasiet. Kul. (Jag har inget emot att jogga, bara inte när så många ser på/är med...) Sen kommer vi vara ute resten av dagen och öva. Så det blir säkert jättekul. Det ska vi alltså göra i tre veckor nu, inga vanliga lektioner alls. Jag antar att det är skönt, men jag skulle hellre haft vanliga lektioner.

Ja, jag har iallafall en del att visa er bildmässigt, bilderna på Matilda (som jag sorterar fortfarande) från i torsdags och även lite från igår, då jag var på uppsala krönikespel, vet inte om någon hört talas om det? Iallafall tog jag massa bilder och några blev nog lite coola.

Så länge får ni en se en bild jag lekte lite med, tyckte den blev lite cool...

Från i torsdags.

Idag kommer mamma hem från hollnad, och tar med sig mormor. Yey! Jag fyller år imorgon, så då kommer alltså mormor på besök. Mysigt mysigt.

xoxo
#1 / / Felicia:

Du år inte änsamm om att tyka det är jobbit att psringa!