Gårdagen

Jag vet inte varför, men det har bara råkat bli så.
Hur?
Ja, förlåt, jag glömde säga hur.
Jag pratar om att jag typ bloggar varannan dag. Jag hinner inte riktigt med den eller orkar inte eller har inget att säga, etc.

Men nu tänkte säga det jag borde sagt igår. Att jag tog en runda på stan med Madde och Matilda. Det var trevligt! Först köpte vi en present till Tuija som ska ha fest på fredag (fast hon fyller inte år förrän senare), och sen gick vi till Vila och jag köpte jättesnygga jeans. Efer det gick vi och fikade och sen hann vi typ inte mer för då var klockan halv sex.

Men det var trevligt/kul/mysigt ändå! Det känns så höstigt på något vis...
Iallafall, här är jeansen:

Hög midja, mellanblåa, fyra knappar (ingen dragkedja). Snygga, enligt mig.

xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Felicia:

Haha, så det blev de ändå? :D snygga! <3