Hej.

Om någon undrar varför jag inte bloggade igår, så kan jag berätta att jag inte mådde riktigt bra. Det är därför jag just nu inte är på Gröna Lund med mina kompisar heller, utan hemma. Typiskt att jag skulle bli sjuk just nu... Fast det är ju aldrig kul att vara sjuk...

Så... Idag har jag passat på och sovit. Jag fick inte så mycket sömn igårnatt, kanske därför min förkylning förvärrades med feber. Men har man besök vill man jag umgås så mycket som möjligt!
Så idag tog jag sovmorgon till tolv ungefär, skönt! Med tanke på att jag la mig vid elva så fick jag några timmar extra.

Men om det nu är någon som är intresserad av att se bilderna vi tog igår och idag, så kan jag visa lite nu. Har dock inte gått igenom allt, men här är lite iallafall!





Mer bilder imorgon! Eller också i övermorgon. Vi får se.

xoxo
#1 / / JUlia :D:

OMG!! den första bilden på Erika den e ju skit snygg ju :O like! <3