Lite blandat

Hej! Jag ska alldeles strax cykla iväg till mammas jobb, och sen ska vi cykla till affären och handla. Det är bra med motion! Annars sitter jag bara inne hela dagen. Eller? Här är en lista (längesen jag gjorde en sån!) på vad jag gjort idag, bara för att bevisa att det inte är ingenting!
  • Tagit ut skuttan och matat henne.
  • Läst digitalfoto i solen på altanen.
  • Gjort iste (kan ge er receptet sen, riktigt gott i värmen!).
  • Lagat gröt till mig själv (lunch).
  • Gjort klart en layout till Arne.
  • Städat i köket.
  • Spelat piano.
Och säkert något som jag glömt.
Här är en lista på vad jag fortfarande ska göra:
  • Ta in skuttan igen.
  • Cykla och "hämta" mamma.
  • Handla med mamma.
  • Packa till ridlägret (jag åker imorgon).
  • Blogga lite till.
  • Ev. lägga upp bilder på Flickr.
Sen gör jag säkert något mer intressant eller ointressant.


Random bild på söta Felicia.

Puss.
#1 / / Felicia:

HAHA! vilken bild! x) du är söt<3