Mysig dag

Hej! Idag var en bra dag. Det är den fortfarande. På morgonen tog jag en promenad (med skolan) och sen delade vi in oss i grupper och övade på koreografier. Jag är med i stav-gruppen, vi är "militärer". Så det blir nog bra. Sen fick vi sluta en timme tidigare och så var det allmänt trevligt på vägen hem när vi stannade en stund på en sten, ni vet. Och nu ska vi äta, och det blir nog gott.

Förresten fyller Matilda år idag, grattis till henne. Hon fick en present av mig, en sjal. Hon verkade gilla den, så det var bra.


Smaklig måltid!
#1 / / Felicia:

Haha vet du vad miss? Jag fick ett sms från en stackars Max som satt på en äng helt ensam och övergiven. Så hur trevligt var det på den där stenen egentligen? ;)

#2 / / madurk:

Sv; Haha nej, jag vill inte ha ett hav. The Pacific må vara ett hav med det är också namnet på en väldigt känd tv-serie om kriget mellan USA och Japan under andra världskriget!