Party/Saftkalas

Hej! Igår hade jag lite fullt upp så jag hann inte blogga tyvärr. Men jag hade kul!
På morgonen/förmiddagen hade jag en rolig ridlektion på världens sötaste ponny typ, Hedda heter hon. Det gick bra, och det var alltså kul.

Sen kom jag hem och åt lunch och duschade och allt det där och när jag kom ner hade mamma och mormor typ fixat all mat för jag skulle ha födelsedagsmiddag för några tjejer från klassen.
Så jag dukade och fixade det sista och så småningom runt 17.00-17.30 droppade alla in. Så då öppnade jag presenter, och jag fick massa fina saker, smycken bl.a.

Sen stekte vi det sista och högg in på maten. Vi pratade skrattade, fotade och hade kul. Efer maten var vi lite hyper och när Julia satte på dansmusik gick vi ut i trädgården och dansade. As-kul!
Vi skrek och sprang runt fast klockan var bara nio, men eftersom det var tidigt blev i allafall inga grannar sura.
När vi lugnat oss lite gick vi till datorn och laddade över bilder och kollade på lite youtube-klipp, och runt elvatiden åkte alla hem.

Utom Tuija, för hon sov över hos mig. Så idag har vi typ fixat med bilder och sen även sminkat/målat Tuija lite galet och sen gått ut och fotat lite.

Snacka om lyckad helg!


Alla tjejerna! (Utom jag, obviously...)

xoxo
#1 / / antonia:

låter roligt ! :)

#2 / / Felicia:

Det vara superrolig! :D Tack jag komma fick!!! :D <3

#3 / / tuija:

suuuper braaa roligt och fantastiskt :D

#4 / / madurk:

Visa vad du fick :D