Something new

Hej! Sa jag att jag var på stan igår? Ja det gjorde jag nog. Iallafall kom jag hem med ett par jeans och ett halsband.

Halsband från bikbok.

Jeans från Gina. Dåligt, men jaja. Det är ju inte direkt mycket bättre någon annanstans.

Nu hade jag tänkt åka och hyra film. Eller så.
Sov gott!
Publicerat i Shopping
#1 / / madurk:

Åh jag bara ÄLSKAR halsbandet <3

#2 / / madurk:

Sv: Ja, jag är värsta avis på er :O Jag hade också velat ha en extra vecka sommarlov :(

Haha nej jag göra faktiskt inte det, jag hade gärna hoppat över nian och börjat på gymnasiet direkt istället. Jag orkar liksom inte med gymnasieval, mängder av läxor, nationella prov, slutbetyg och att splittra klassen. :(

#3 / / madurk:

Sv: Haha det får du allt se ;)

#4 / / Haidi Jakobsson:

SVAR: ,hihi okej :D

#5 / / Felicia:

Jaa halsbandet är jättefint, jeansen också såklart! ;)

Men var det inte värt allt slit med att dom behövde ringa och fråga vad det kostade? ;) <3

#6 / / Rooda Raawr:

Fiint halsband och byxa och älskar din blogg :D ! <3