Tillbaka till vardagen

Hej! Nu har jag typ vant mig vid att vara hemma igen, och snart måste jag vänja mig vid att gå i skolan varje dag igen! Men jag är ändå taggad inför nian, för min klass är bara bäst! Vi kommer ha så himla kul sista året i skolan, det vet jag.

Idag har jag bara tagit det lugnt typ, bakat äppelkaka, pratat med Roos, scrappat lite etc. Det har varit en skön dag, Men imorgon börjar sista veckan på lovet, och då blir det inga slappdagar, om jag får bestämma iallafall.

På måndag ska jag gå på stan med Felicia. På tisdag är det filmkväll hos min granne (tror jag). På onsdag-torsdag kommer Erika hit och kanske Matilda, ska fråga. På fredag hoppas jag på gröna lund. På lördag är det första ridningen! (Som egentligen var igår, men den missade jag...) På söndag ska jag på föredrag av Brutus Östling. Busy!!! Men kul.


Sista biten äppelkaka. Årets första (av våra egna äpplen då), som tog slut fort!

xoxo

P.s. Jag har skolstart först på måndagen den 22:a! Skönt va?
Publicerat i Vardag